Black Friday - Získajte 20% zľavu na vybrané produkty s kódom kupónu CGBNJKI25

Doprava

1. Ktoré sú naše dopravné destinácie?

Dodávame zatiaľ lokálne po celom území Slovenska. Postupne sa chystáme pridať ďalšie krajiny, ako Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko, Poľsko, Rumunsko.

2. Aké sú dodacie lehoty?

Objednávky z kategórie “Náramky” odosielame maximálne do troch pracovných dní po uhradení objednávky. V prípade ak objednávate vlastnú veľkosť náramku “na mieru”, lehota na odoslanie je maximálne do siedmych pracovných dní.

Objednávky z kategórie “Dámske Oblečenie” odosielame maximálne do 7 – 10 pracovných dní po uhradení objednávky.

3.Aké sú náklady na dopravu?
  • Pri objednávkach nad 79 € poštovné zdarma.
  • Pri objednávkach do 78,99 € bude účtovaná cena za dopravu v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia a krajiny. Celá cena sa zobrazí pri pokladni.

Platby

1. Aké sú možnosti platby?

Pri platbe si môžete vybrať preferovaný spôsob platby.

  • Prijímame bezpečné platby pre domácich aj zahraničných zákazníkov prostredníctvom kreditných kariet, debetných kariet cez platbnú bránu Stripe.
  • Platba prevodom na účet.

Platby – Upozornenie!

V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy – táto podmienka platí pri objednávkach ručne vyrobených výrobkov (z kategórie Náramky).

Pri produktoch z kategórie “Dámske Oblečenie” – v prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 3 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Nezabudnite prosím, že na uskutočnenie platby máte maximálne 3 dni od dátumu zadania objednávky. Po tomto čase bude objednávka našim systémom automaticky zrušená.

Vrátenie a výmena tovaru

1. Aké sú možnosti vrátenia tovaru?
  • Od doručenia položky máme 14-dňové pravidlá vrátenia a výmeny.
  • Aby bol tovar oprávnený na vrátenie, musí byť neotvorený, nepoužitý, nepoškodený a musí k nemu byť priložený doklad o kúpe.
  • Pokiaľ ide o vrátenie tovaru, pošlite e-mail na adresu art@adrienne.sk s predmetom „Vrátenie tovaru“, uveďte číslo objednávky, meno a dôvod vrátenia tovaru.
  • Predajca poskytne zákazníkovi pokyny, kam poslať vrátený tovar. Zákazníkom sa dôrazne odporúča, aby pri vrátení tovaru dostali dôkaz o poštovnom, aby sa predišlo situáciám „stratených balíkov“.
  • Upozorňujeme, že kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
  • Keď je vrátená položka prijatá a skontrolovaná, zákazník dostane potvrdzovací e-mail s upozornením na stav vrátenia.
  • Ak bude refundácia schválená, bude spracovaná a krátko nato sa automaticky pripíše kredit na kreditnú kartu zákazníka alebo sa zvolí pôvodný spôsob platby.